Alla inlägg under augusti 2012

Av Danjella Klimczak - 31 augusti 2012 17:36

Candy har blitt klippt!! Och hon är så hiiimla sööt så jag dör!! Och hon har bebisar i magen !!

Av Danjella Klimczak - 31 augusti 2012 12:19

fan! glömt bort vad jag skulle skriva så fort jag loggat in.. bra Danjella.


jaja rostat frön till lunch.och mssort med kaffe <3

skall ge min lilla prinsessa mat nu också hade jag tänkt, men helt lötsligt verkart hon inte hungrig.

imorgon blir de munken :D yeii! och då skall älsklingen ta han om natten, hoppas de går bra :).

nej jag återkommer med de jag ville skriva sen när ja kommit på de :)

btw, jävla töntar med den dära ojnarskogen! och stackars barn som dom tvingar med ut i skogen....

säger ite att jag vill att de skall bli ett kalkbrott. men de kommer bli ett till sist ändå, dom kommer vinna. och snart tar dom träd för träd. apjävlar...

:(

Av Danjella Klimczak - 30 augusti 2012 22:01

Min flicka har fått ögoninflamation tror jag. Kommer nytt hela hela tiden:( någon som har något tips om o få bort de? Eller skall jag bara tvätta rent som vanligt? Hon verkar inte lida så mycket av det som tur är, på tisdag är det dags för vaccin:( Ursh!! Plus att vi skulle på myllan efter, men de får vi hoppa över ifall hon blir sjukt<3 Jesper skulle med alltså, idag va vi där också jah och jennie, och jockes syster., lite jobbigt med dom som kan gå o krypa, kan inte direkt ha junie på golvet , barn kommer från alla håll o kanter, xD jaja, snart är junie där också och kommer vilja ha alla leksaker som är upptagna ^^, nu skall jag hoppa över på Jespers sida av sängen^^, innan han kommer ur duschen ;D mys mys<3

Av Danjella Klimczak - 30 augusti 2012 10:35

Gjorde chrunchy musli, men hade ingen honung så testa med lite socker, tro de eller ej, men jäklar vilken skillnad xD torka frukt struntar jag i, kan ju lika gärna köpa xD. Min lilla fis här bestämde sig för o sova, ligger så sött i mitt knä<3

Av Danjella Klimczak - 30 augusti 2012 08:46

Fina pyamasen:D och hon sprattlar som en dåre xD

Av Danjella Klimczak - 30 augusti 2012 05:56

Min tjej vakna nu som först?? Whoot, eller ah halv 6 xD. Skönt, igår vakna hon 3gånger innan klockan 6, så ah skönt:p. Hon va små hysterisk igår, men de ordnade hennes pappa upp:) däremot typ ingen mat sen 8 igår kväll, väldigt ovanligt för lilla junie^^, fortsätt så här. Fast bajsningen kan hon ju ta när vi gått upp istället xD nu drog Jesper till jobbet, men måndag- till onsdag har han tagit ledigt <3. "för han kan" brukar han säga:p

Av Danjella Klimczak - 29 augusti 2012 22:55

Jag vann 1000 kronor på bilbingo ikv:D yeii, 2 rader;p. Jennie och Jocke följde också med:) ungarna va gnälliga typ så fanns inte tid till o va "sociala" jaja, junie har sin mimmi pyamas idag :D första natten med pyamas :) börjar bli så kallt nu, och hon sparkar ju alltid av sig täcket, tar kort så ni ser va fin den är i morgon :D imorgon skall vi på myllan igen :) trevligt! Jag är hungrig.. åt en halv melon till frukost sen middag 5köttbullar o lite blomkål. Pleeeease gå ner i vikt !! Va på bolaget.idag också:D va över 1år sen typ xD Mums med bärs, på lördag skall jag på Munken och så skall älskling vara själv med junie:)

fis

Av Danjella Klimczak - 28 augusti 2012 22:32

Jag älskar min gullfis!!!<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards