Direktlänk till inlägg 12 november 2012

aha

Av Danjella Klimczak - 12 november 2012 20:46

Har gått en mil idag!!! Ganska Nice. O skönt. Jag skall också testa pulver diet :D men typ 2 veckor bara. Pallar inte min vikt. Åh jävla ballekuk!! Ja pulver och bara pulver, tror de är lättare att inte ta en två tre sen 4 knäckemackor. Och sen en till för man är hungrig. Ja för då får man inte äta annat, jaja jajq, får se om de funkar:D jag hoppas det!!! Hillary Scott here i come.. nästan;p.

Hoppas jag blir snygg snart.. snälla snälla snälla.. blä blä bl.
Igår wpydde jag upp allt jag ätit hos pappa. LOL som föresten va as gott!! Asså pappa är världens bästa kock. Sill ägg svettost fläskfile potatis gratänge och massa gott. Ja jag älskar pappa <3 va jätte mysigt med familjen<3 mamma va sklart saknad! Hon är i Norge med mormor. Träffar gammal släkt eller något tråkigt skit. Jaja, på onsdag fyller pappa o gina år. Sen lördag fyller Jesper år. Oj oj. Sen min svägerska den 27. De händer mycke denna månad xD

Pallra sig ner till tvätten nu då.
Porr o porr..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Danjella Klimczak - 19 mars 2013 22:06

Aja.. Vad händer. Inte mycket! Samma vanliga som ALDRIG TAR SLUT.. Kukfan.. Junie har börjat krypa iallafall ...

Av Danjella Klimczak - 1 mars 2013 11:36

Jag o Gina har börjat på gym!!! Idag är 4dagen vi går dit:) lääängtar!!!!...

Av Danjella Klimczak - 18 februari 2013 10:06

Junie sov från 20 igår til 09 idag! vakna en gång för napp! inge mat eller någonting!!!!!!! så jag är utvilad :) så jäkla skönt! eftersom förra natten sov jag inte så länge, kom hem sent och vakna tidigt. + att polisen vapå andra sidan parker...

:)

Av Danjella Klimczak - 16 februari 2013 15:54

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!! Ja på trädgården!! Gissa om jag är glad! Vilken tur att jag FICK det. För jag struntade i att söka andra jobb. Och ingen förtjänade de här mer ån mig!!:) chefen verkar toppen och tror jag kommer ha as kul, massa roliga sake...

Av Danjella Klimczak - 8 februari 2013 11:57

Gjort MASSOR med fruktkompotter idag till min lilla älskling ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards