Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

bvc

Av Danjella Klimczak - 10 januari 2013 20:29

Idag har Junie blitt vägs och mätt. 72cm lång och ca 10,2kg. Stor tjej :) hon sa också att hon tycker jag borde ge henne riktig mat till middag också :o öhh. Gröt-lunch-mellis-middag. Trodde man skulle öka sakta xD jaja hon tycker också jag skall ge något smått på förmiddagen också som lite frukt typ. Men ofta hon orka de xD. Jaja vi testa på :)

Imorgon är det vågen igen... Åh va nervös jag är. Och socker sugen!!! Vil sååå gärna ha en sjukt jävla kladdig kladdkaka!!! Vill man bli fin får man lida pin... Titta på trinny och susann igår.. dom är i Sverige. Ja vill också veta hur man prövar kläder utan att lipa!!!!! allt sitter fel. Och allt sticker ut. Haha. Snälla säg att jag gått ner litebi morgon!!! Åh va jag vill va under 80 strecket.. så man kan sluta spy på sig.

Jaja idag har Junie fått leka med Hampus. Åh va längesen det va!! Han kryper som en galning. De va iaf mysigt :) och så blev det en liten tripp på stan och jag o jennie fick prata massa strunt :) funderar på o lägga mig tidigt idag. Är så trött på allt. Pusshej..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Danjella Klimczak - 19 mars 2013 22:06

Aja.. Vad händer. Inte mycket! Samma vanliga som ALDRIG TAR SLUT.. Kukfan.. Junie har börjat krypa iallafall ...

Av Danjella Klimczak - 1 mars 2013 11:36

Jag o Gina har börjat på gym!!! Idag är 4dagen vi går dit:) lääängtar!!!!...

Av Danjella Klimczak - 18 februari 2013 10:06

Junie sov från 20 igår til 09 idag! vakna en gång för napp! inge mat eller någonting!!!!!!! så jag är utvilad :) så jäkla skönt! eftersom förra natten sov jag inte så länge, kom hem sent och vakna tidigt. + att polisen vapå andra sidan parker...

:)

Av Danjella Klimczak - 16 februari 2013 15:54

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!! Ja på trädgården!! Gissa om jag är glad! Vilken tur att jag FICK det. För jag struntade i att söka andra jobb. Och ingen förtjänade de här mer ån mig!!:) chefen verkar toppen och tror jag kommer ha as kul, massa roliga sake...

Av Danjella Klimczak - 8 februari 2013 11:57

Gjort MASSOR med fruktkompotter idag till min lilla älskling ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards