Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

2013

Av Danjella Klimczak - 7 januari 2013 21:48

Ja nu är det ett nytt år.. my och jag skall gå ner 10kg var till 1 maj, ja väldigt länge så jag borde hå ner lite mer :).

inge godis socker,läsk, ciggaretter eller alkohol :) än sålänge går det skit bra! :)

men har inte gtt ner ett skit. så är lika jävla deppig som jag vart så sjukt länge nu. alldeles för länge.

börjar misstänka en deppresion eller något.

orkar inte låtsas att allt är så jävla bra hela tiden.

jo jag älskar ännu min familj lika mycket :p <3 <3 min man o dotter är världens finaste och dom har ingenting med det här att göra ALLS (vet att ni är några som brukar tro de tydligen) fuck off..  <3

Varje dag samma grej in på dass och dra ett par skvättar från ögonen och hålla minen igen..inte direkt det lättaste.

undrar verkligen vem som egentligen vill hjälpa mig..

INGEN TYDLIGEN!!!!.. känner mig så ensam hela tiden.

skit skit skit skit också........... trodde året skulle börja bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Danjella Klimczak - 19 mars 2013 22:06

Aja.. Vad händer. Inte mycket! Samma vanliga som ALDRIG TAR SLUT.. Kukfan.. Junie har börjat krypa iallafall ...

Av Danjella Klimczak - 1 mars 2013 11:36

Jag o Gina har börjat på gym!!! Idag är 4dagen vi går dit:) lääängtar!!!!...

Av Danjella Klimczak - 18 februari 2013 10:06

Junie sov från 20 igår til 09 idag! vakna en gång för napp! inge mat eller någonting!!!!!!! så jag är utvilad :) så jäkla skönt! eftersom förra natten sov jag inte så länge, kom hem sent och vakna tidigt. + att polisen vapå andra sidan parker...

:)

Av Danjella Klimczak - 16 februari 2013 15:54

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!! Ja på trädgården!! Gissa om jag är glad! Vilken tur att jag FICK det. För jag struntade i att söka andra jobb. Och ingen förtjänade de här mer ån mig!!:) chefen verkar toppen och tror jag kommer ha as kul, massa roliga sake...

Av Danjella Klimczak - 8 februari 2013 11:57

Gjort MASSOR med fruktkompotter idag till min lilla älskling ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards